Пейджмейкер - фахівець-художник, який працює у видавництвах або рекламному бізнесі та трансформує рекламні ідеї в привабливі повідомлення, розробляє художню концепцію рекламної програми, ілюструє художні і рекламні тексти.
Пейджмейкери не працюють над текстом, їхнє завдання зробити так, щоб текст сприймався якомога краще шляхом надання певних акцентів через візуальне сприйняття зображення.
Основними професійними обов’язками пейджмейкера є створення художньої концепції видавничої або рекламної продукції, ілюстрація тексту.
Важливою є співпраця з іншими членами команди, які працюють над одним продуктом: копірайтером, веб-дизайнером, креативним директором тощо.
Вимоги:
· володіння комп’ютерними програмами в області художнього та веб дизайну;
· художня освіта;
· знання специфіки рекламного та видавничого ринку;
· знання зарубіжного досвіду;
· гнучке мислення, візуалізація вербальних смислів;
· розвинений зоровий аналізатор;
· уміння працювати в команді.
Навчальних закладів, які готують за даною спеціальністю немає. Професія пейджмейкера вимагає художньої освіти, знань рекламного ринку, психологічних впливів елементів візуальної продукції.
Протипоказання:
· порушення зорового аналізатора;
· порушення серцево-судинної системи;
· невміння працювати в команді;
· недостатньо розвинене практичне мислення;
· ригідність уваги.
Споріднені професії:
· художник
· ілюстратор
· веб-дизайнер
Комментариев нет:
Отправить комментарий