Страницы

Пейджмейкер


Пейджмейкер - фахівець-художник, який працює у видавництвах або рекламному бізнесі та трансформує рекламні ідеї в привабливі повідомлення, розробляє художню концепцію рекламної програми, ілюструє художні і рекламні тексти.
Пейджмейкери не працюють над текстом, їхнє завдання зробити так, щоб текст сприймався якомога краще шляхом надання певних акцентів через візуальне сприйняття зображення.
Основними професійними обов’язками пейджмейкера є створення художньої концепції видавничої або рекламної продукції, ілюстрація тексту.
Важливою є співпраця з іншими членами команди, які працюють над одним продуктом: копірайтером, веб-дизайнером, креативним директором тощо.
Вимоги:
·               володіння комп’ютерними програмами в області художнього та веб дизайну;
·               художня освіта;
·               знання специфіки рекламного та видавничого ринку;
·               знання зарубіжного досвіду;
·               гнучке мислення, візуалізація вербальних смислів;
·               розвинений зоровий аналізатор;
·               уміння працювати в команді.
Навчальних закладів, які готують за даною спеціальністю немає. Професія пейджмейкера вимагає художньої освіти, знань рекламного ринку, психологічних впливів елементів візуальної продукції.
Протипоказання:
·               порушення зорового аналізатора;
·               порушення серцево-судинної системи;
·               невміння працювати в команді;
·               недостатньо розвинене практичне мислення;
·               ригідність уваги.
Споріднені професії:
·               художник
·               ілюстратор
·               веб-дизайнер

Комментариев нет:

Отправить комментарий