Кінцева мета іміджмейкера — розробити для клієнта образ, який допоможе йому найуспішніше досягати поставлених професійних і особистих цілей: підібрати зачіску, макіяж, одяг, аксесуари. Всі зовнішні атрибути повинні підходити один одному і працювати на загальне завдання.
Cпецифіка роботи іміджмейкером:
Ця професія вважається молодою не тільки на Україні, але й в усьому світі: їй лише кілька десятків років. Тому навіть серед самих іміджмейкерів немає єдиної думки, чим саме повинен займатися фахівець по іміджу.
У салонах краси він консультує клієнтів, намагаючись за допомогою зачіски і макіяжу знайти підходящий образ. На відміну від пересічного перукаря чи візажиста, це фахівець-універсал, який розбирається в усьому.
В PR-агентствах іміджмейкери займаються просуванням конкретного кандидата на виборах, створенням сприятливого образу, який сподобається виборцям, працює з політиками та бізнесменами. Він займається не тільки підбором зачіски і макіяжу, але й аксесуарів, одягу, розробляє загальний стиль.
Сама почесна посада для іміджмейкера - імідж-аналітик. Він керує групою фахівців, які "ведуть" клієнта або організацію, виявляють і аналізують факти успіху і невдачі підприємства, що працюють на її "добрим ім'ям".
Робота для іміджмейкера:
Салони краси, PR-агентства.
Особисті якості:
бездоганний смак і відчуття стилю
такт і витримка
креативне мислення
комунікабельність
відповідальність
Зарплата і перспективи професії іміджмейкера:
Розкид цін на послуги іміджмейкерів дуже великий: заробіток залежить від його кваліфікації, комплексу послуг, що надаються, і популярності. Іміджмейкер-стиліст в салоні заробляє від 1000$. А вартість комплексу послуг іміджмейкера-політтехнолога стартує з відмітки 15000$.
Профільна освіта:
Останнім часом учбових закладів, які готують іміджмейкерів, з'явилося достатньо багато. Але в державному реєстрі спеціальностей іміджології і іміджмейкерів немає. Тому в дипломах державного зразка ці слова можуть фігурувати лише як назва спеціалізацій. У деяких вузах курси по іміджології читають на факультетах зв'язків з громадськістю або менеджменту. Глибші знання в області іміджології можна отримати в профільних спеціалізованих учбових центрах, які проводять курси візажу та стилістів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий